Post by gaistoccontnensren on Mar 16, 2022 13:49:39 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stealth Master: Assassin Ninja ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stealth Master: Assassin Ninja IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack spil (mange primogems) ▞▞▞
▞▞▞ Stealth Master: Assassin Ninja 2022 version ▞▞▞
Uudholdeligt at spille, da der er lange annoncer efter hvert enkelt niveau. Niveauer tager højst 15-30 sekunder at slå, så bliver du ramt af en annonce, der varer 30-60 sekunder.
Spillet virker sjovt, men konstante annoncer har ødelagt oplevelsen. Annonce, der ikke kan springes over efter hvert niveau, efter hver lootåbning, bliver brugt mere tid på at se annoncer end på at spille.
Selve spillet er fantastisk, men de tvungne annoncer afbryder virkelig gameplayet. Annoncer efter valg for at få power-ups er fantastisk, men annoncer mellem etagerne på et niveau ødelagde virkelig spillet for mig. Slip af med de tvungne annoncer, og det er helt sikkert et 5-stjernet spil.
Stealth Master: Assassin Ninja Akcija rnz
OK, så sjovt at spille, og jeg kørte omkring 60 niveauer, men der er en annonce efter hvert niveau! Indrømmet, du kan spole frem gennem nogle, det er stadig irriterende at skulle vente. Jeg kan godt lide at se en mulighed for at springe annoncer over ved at betale penge, men jeg har ikke set nogen sådan mulighed. Desværre er et af de opgraderede skins 50k spilvaluta, og det meste, jeg har samlet gennem 60 niveauer, er 15k. På dette tidspunkt er jeg træt af tilføjelser, så i vil blive slettet.
Ligner noget du ville spille på play station... Fantastisk grafik, fantastisk koncept og det får min dag til at gå hurtigt, når jeg er på arbejde
Jeg kan virkelig godt lide de første to niveauer, jeg var i stand til at spille efter at have prøvet at indlæse spillet et dusin gange. Hvis jeg kom til at spille det første niveau, vil spillet gå ned. Jeg har kun spillet 2. niveau én gang, fordi spillet ikke længere vil loade op hele vejen uden at gå ned.
Det er et sjovt spil, men der er for mange annoncer. Du får en annonce efter hvert trin, og det varmer min telefon virkelig hurtigt op. En sidste ting, da jeg afinstallerede den, forsøgte den at crashe min telefon.
Spillet er fantastisk, hvis de fjernede mindst halvdelen af annoncerne, jeg tror, at mange flere mennesker ville spille det, reklamerne er forfærdelige
Nu kan jeg huske, hvorfor jeg afinstallerede det før. Annoncer efter hvert værelse er ikke acceptabelt. Nul stjerner ville være det bedste valg
Jeg stoppede med at spille efter den nye opdatering. Jeg kan ikke lide: ulåste opgraderinger koster nu penge, karakterer starter ikke med deres ulåste våben/evne, fjender reagerer ikke, når jeg knækker møbler (kan ikke lokke dem nu), skjold fjender ser ikke så langt som før, min karakter kører langsommere end før, interiøret er for travlt (væggene er for dekorerede og for mange nu ubrugelige møbler), MP5's taser-effekt, spillet går ned nu og meget mere. Det var et 4/5 spil. Er nu 1/5. Jeg har afinstalleret og vil installere en ældre version.
Godt
Gameplayet er glat og anstændigt for et spil af denne særlige genre, men spillet er plaget af annoncer hvert 1.-2. niveau og den ualmindelige annonce for at blive stille for længe. Penge, der indsamles, skal enten males eller strategisk bruges på billige våben og lejlighedsvis medicin, da ekstra liv er ubrugelige, og Armour ikke fungerer korrekt.
Det er et sjovt spil, men det bliver lidt gentagne, når der ikke er nye steder, våben. eller noget andet, men bortset fra det er det et godt spil
Sjovt hvordan min anmeldelse blev slettet. Spild ikke din tid på dette spil. Non-stop annoncer, ikke engang sjov. Dræb alle på én etage, reklame! Næste etage, annonce! Annonce annonce annonce. Vil du bruge det våben, du brugte tokens til at låse op? Jeg skal se en annonce først!! Jeg er over udviklingsvirksomheder som dette, de ødelægger alt. Kan heller ikke kalde noget gratis(tid er penge), hvis ALT medfører en annonce.
Annoncer og flere annoncer, spillet er fantastisk, hvis du kan komme væk fra annoncerne. Selvom du får en annonce efter hvert niveau, tager hvert niveau omkring 5-10 sekunder. Så de annoncer, den bruger, trykker du på x'et for at slippe af med annoncen, kun for at vente yderligere 5 sekunder på, at den anden annonce giver dig et x. Ikke min tid værd...
Jeg har lige downloadet spillet, og det er så fantastisk, at du er en ninja, der dræber mennesker, og du får penge for det. Jeg ville give dette spil 6 stjerner, hvis jeg kunne. Virkelig anbefalet det.
Spillet er i starten meget sjovt, men bliver gentagne gange uden et eller andet mål at sigte efter. Du kan overveje at samle og opgradere alle heltene som et mål, men de bliver til sidst alt for sjældne. Med den seneste opdatering får du tre chancer for at tjene en helt efter at have besejret en boss, hvor oddsene for at tjene helten præsenteres for dig og øges med hvert forsøg, hvilket er 48 %. Efter at have gennemført nok missioner, kan jeg konkludere, at dette bare er en falsk måde at holde dig i gang med at spille.
Det var sjovt i starten. Så begyndte det at blive kedeligt. De gentog niveauer, samme vagter (når du låser dem op). Jeg kan godt lide spillet over alt. Jeg ville ikke spille dette spil hver dag.
Hiragana - Learn Japanese ትምህርት vzh
Jeg vil han
Dette spil er meget sjovt og det adskiller sig fra andre spil, hvis du lægger mere parkour, og du kan komme på forskellige bygninger, der ville være seje og også forskellige skins og forskellige sværd, der ville være seje til et spil, og det vil måske være et indbringende spil
Godt spil, men karaktererne koster for meget og er næppe anderledes!
Spil er sjovt, men hvorfor skal jeg se og reklamere bare for at bruge et våben, jeg allerede har låst op? Dumt, og annoncerne er forfærdelige og usmagelige.
Utroligt sjovt spil ødelagt af en uanstændig mængde annoncer. Der er bogstaveligt talt en 30 sekunders annonce efter hvert enkelt niveau, så du spiller i omkring 20 sekunder og ser videoer i 30 sekunder. Hvis du køber den fulde version, er jeg sikker på, at den er god, men jeg foreslår, at du downloader Archero, det er det samme koncept med minimale annoncer.
Bliver ikke sværere, reklamer for hver etage
Dette kan faktisk være den mest pengehungrende tilføjelsessimulering, du nogensinde har spillet, du kommer til at dræbe 3 fjender og se og reklamere, men se på den lyse side, der er yderligere 6 fjender tilbage, og du kan se en annonce hver eneste etage... det er ikke en gang hvert par, eller når du er færdig med en kontrakt, ser du én HVER ENESTE GANG, du går ind i elevatoren for at flytte til næste etage. Men hey, se på den lyse side! Alt i spillet kommer snart! Hvad er der nogensinde sket med at udgive et gennemført spil 0/5!!!!
Dette er et af de bedste spil, jeg nogensinde har spillet, og jeg elsker alle våbnene og de andre ting som bandager eller medkits.
Jeg elsker dette spil! Det har ikke kun super grundlæggende gameplay og grafik, niveauerne er også super korte og efterfulgt af annoncer hver gang, hvilket betyder, at du ser en annonce hvert 30. sekund. Dette giver dig mulighed for at opdage flere spil, der muligvis er mere værd at bruge tid på! Jeg elsker enhver app, der vil ofre integriteten af sig selv for at introducere mig til andre apps, jeg kan nyde. Hvis du leder efter et mobilspil at blive afhængig af, kan dette spil introducere dig. Det er ligesom tinder til mobilspil!!
Meget sjovt spil! Det er virkelig et sjovt spil, især når du keder dig!
Annoncering hvert 30. sekund eller deromkring, gør spillet umuligt at spille. Du skal også acceptere at give dem reklamedata for at spille... Forældre pas på.
Sjovt koncept, men det bliver hurtigt gentaget. Hvis du kan bestå niveau 1, kan du bestå niveau 90. Ingen ændring i udfordringen. Brug lige så lang tid på at se annoncerne som på at spille spillet. Spillede det i et par dage, kom igennem utallige niveauer og mistede allerede interessen.
Jeg nyder dette spil, men efter at have spillet flere niveauer er den lille prik, du betjener for at styre din karakter, begyndt at holde sig på plads og gør det muligt for mig at tabe!
Kernespillet er rart, lidt glitchy, men på en sjov måde er problemet, at der er så mange annoncer, at du ender med at se annoncer mere end at spille spillet.
Spil plejer at være fantastisk, men efter den seneste telefonopdatering er denne og flere andre apps fuldstændig holdt op med at fungere og gør ikke andet end at gå ned, jeg ved ærligt talt ikke, hvad jeg skal gøre, samsung ødelagde min telefon.
Fuldførte de første to niveauer uden og annoncer.. styringen af spilleren er glat.. ikke så dårligt..
Godt spil, men er misvisende i deres mærkning. For eksempel kan du se 2 annoncer for omkring 70 % chance for at få en ny karakter. Jeg har set 30 annoncer og har ikke fået en af de bedre karakterer endnu. Medmindre jeg deres tal ikke er vildledende, og jeg faktisk har 0,0000000014 % chance for ikke at få noget, har de vildledende reklamer og lyver for at få dig til at se flere annoncer.
Gameplay er sjovt. Men det er ikke sjovt at bruge mere tid på madatory-short tilføjelser og så rent faktisk at spille spillet.
Du kan gøre det nemmere at få heltene ud af Master-kisten, og spillet er godt, meget godt, det bedste jeg kunne vurdere, jeg ville vurdere det