Post by gaistoccontnensren on Mar 16, 2022 14:11:44 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ ZIO and the Magic Scrolls ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ ZIO and the Magic Scrolls IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse op (øge penge) ▞▞▞
▞▞▞ ZIO and the Magic Scrolls 2022 version ▞▞▞
Jeg fandt det langsomt sammenlignet med andre spil, jeg spiller med samme genre.
Du kan ikke nulstille helte eller endda sælge dem, du ikke bruger, bare hvad pokker er det med det? Så meget mangelfuld!
ZIO and the Magic Scrolls Igranje uloga szll
5 minutter i spillet og stadig på tutorial.. spil, der tvinger mig til at trykke og trykke og trykke i 5 minutter ... slettede det spil med det samme !! Kan ikke tåle tvunget gameplay
det er deroppe....næsten....
Kedeligt, intetsigende, generisk auto-battle klonspil som alle andre, undtagen i dette er animationerne i bedste fald amatører.
Utilpas i forhold til, hvad jeg leder efter i moderne spil. Bare allround en generisk tomgangsgacha. Kunne han godt spilde tid, hvis det er det, du leder efter.
Spillet er ret dupe-afhængigt og masser af p2w QoL-funktioner låst bag dem. Karakterfærdigheder låst bag duper, og der er ingen nem måde at få duper på.Dev bør fokusere på at gøre spillet sjovt og tilgængeligt først, før de tænker på penge, noget QoL skal ikke betales. På grund af teamsynergi skal du også have specifikke S-tegn til meta comps, ikke meget du kan gøre, hvis du er f2p og har uheld. spillet skal hjælpe nybegyndere med at komme i gang med kernefigurerne. Og hvorfor forbuddet i eventyrtilstand?
Jeg har kun lige afsluttet kapitel 1, så jeg er ikke langt ude i det. virker okay indtil videre, intet dårligt, det er lidt generisk og intetsigende indtil videre, men jeg fortsætter med at spille og giver det en chance og redigerer min anmeldelse derefter.
Bubble Bird Rescue 2 - Shoot! Jednoduché hry zug
Anmeldelsen er blevet slettet.😑
Spillet har ikke en måde at nulstille dine helte på, ligesom jeg vil nulstille en specifik helt for at få dig ressourcer igen, så jeg kunne opgradere den nye helt, jeg fik, hvilket faktisk er bedre, men de havde aldrig funktionen, så det er et ree-flag for mig . Fantastisk spil, men mangler funktioner, der er nødvendige for et GACHA-spil.
Hvis du ikke fik en god karakter i starten - vil du sidde fast, uden nogen chance for at komme videre. Bare P2W spil.
Spillet bliver ved med at gå ned i min Samsung A6. Hjælp mig med at løse det, hvis det handler om min telefon eller ej. tak skal du have
Opdaterer muligvis senere. At bede om en anmeldelse tidligt, så gennemsnittet er, hvad du får, når jeg kun har set grundlæggende ting indtil videre.
glat spil, bare nogle fejl her og der, men hele spillet er fantastisk
ZIO and the Magic Scrolls Rollspel dmwn
Betal for at vinde type spil, det er gentaget. De daglige belønninger er efter min mening venlige lidt sammenlignet med andre spil.
Var ret skuffet, jeg havde forhåndstilmeldt mig til dette og alt. Downloadede det, og de yderligere 200 mb data, det havde brug for, fint. Sænkede kvaliteten til lav præventivt. Og... jeg har ikke været i stand til at spille. Den sidder på indlæsningsskærmen i et par minutter og går derefter ned. Igen og igen og igen. Nedbrud efter styrt efter styrt.
Så så...
Ville være et femstjernet, men der har været en masse nedbrud siden sidste opdatering.
ภภพ สวย แต่ เกลือ มมก เกลือ กว่กว่ เกม อื่อื่ ๆ ที่ เล่เล่ มม s ไม่ ออก เลย สัก ตัว เดียว
Jeg vil gerne give det mere, men jeg lukkede ud midt i spillet og førte mig gennem leveling-helte og autoudstyr, og nu vil det ikke gå forbi og sige, at der ikke er noget udstyr at udstyre. Jeg vil gerne fortsætte med at spille, men jeg har ikke selv fundet en løsning på det.
Kan ikke åbne appen endnu
ZIO and the Magic Scrolls Igranje uloga szll
De stjal mine diamanter og hævdede en fejl uden bevis, jeg endte med -7200 diamanter i negativ retning, vær opmærksom på en dag, du kan logge ind, og de tog dine diamanter, og du ender i den negative betydning, at du skal betale penge for at få ud af. Og oven i købet nægter de at tilbagebetale de penge, jeg brugte efter at have stjålet mine diamanter.
Indtil videre er spillet ekstremt enkelt og næsten en kopi af flere andre spil. Når det er sagt, er kunststilen ret fin. EDIT: Opgradering til 3 stjerner, fordi problemerne med forsinkelse og nedbrud blev rettet, samt adskillige andre forbedringer.
grapich-historien er fantastisk og kan gøre glad for at se historien
Besluttede at gå ned og fejl på min enhed, så jeg sletter dit spil
Vil jeg være i stand til at spille på Android og ios utydeligt med den samme spilkonto?
Endnu en AFK Arena, men med nedgraderet grafik, billigere karakteranimationer og samme ubeskrivelige og manglende fortælling. 1 stjerne bare for at prøve.
Det er et sjovt spil indtil videre. Generelt minder det lidt for meget om AFK Arena, men det kan jeg ignorere, fordi det er et nyt spil. Min største klage indtil videre er, at jeg ikke ved, hvilket sprog dette spil oprindeligt var på, men den engelske oversættelse er DÅRLIG. Du kan forstå, hvad de betød det meste af tiden, men nogle linjer er bare useriøse. Det gør det svært at tage historien seriøst, når de dramatiske afsnit har så fjollet dialog.
Spillede spillet uden problemer i en dag. Det var okay, nemt, underholdende og sjovt. Nå efter en dag kan jeg ikke engang komme forbi indlæsningsskærmen uden at appen går ned.... Og intet jeg gør virker
Altid fast, men lyden virker
Jeg elsker spillet, men problemet er, at jeg ikke kan indløse koden, så hjælp mig og fiks det.
Spillet ser ud til, at det har potentiale, selvom det dybest set er en afk arena, problemet jeg har er, når du kommer til et vist punkt, at niveauet op er sådan en kamp, og det gør det, så du enten skal p2p eller vente og vente igen på afk-belønninger, som bliver meget kedelig.
Et af de mest pengehungrende spil, jeg er stødt på. Afstanden mellem f2p og p2p er den største, jeg nogensinde har set. Og et inaktivt spil med kun 6 timers ressourceindsamling er en patetisk måde at opkræve $8 om ugen for at øge det.
tving altid tæt på.. hader det
forhåbentlig betaler det sig ikke at vinde
meget flot spil nogensinde 2022!
Ikke en nøjagtig repræsentation, men jeg kan ikke engang komme forbi indlæsningssiden. Jeg troede oprindeligt, at det bare var mig, men så nogle lignende anmeldelser, så jeg håber, det kunne blive rettet. Jeg glædede mig til at lege med kunststilen og alt, så de bedste ønsker for en fix!
Efter indlæsning, sort overalt, men stemmer kan høres. . . Håber at prøve dette nye spil, vil vente på, at det bliver rettet
At opbygge 1 hold virker ikke. Når du laver fangehuller, bliver du udelukket fra at bruge nogle toons i dit team. Så du skal udjævne toons, du ikke ville bruge. At få måtter til 1 hold er svært nok.
Anstændigt spil, intet dårligt ved det, bare lidt kedeligt
Spillet efterlader mig bare på en sort skærm med lidt dialog i baggrunden. Kan ikke komme forbi det.
Så i alt en anstændig kopi af en halv million andre spil. Jeg er sikker på, at udviklerne vil hævde, at det er unikt, men de få elementer, der gør det anderledes, er helt små. Historielinjen er ikke engagerende og er dårligt oversat. Det virkelig store skud i ansigtet er, hvor ekstremt dyrt spillet er. På en måde nærig med belønningerne. Du kæmper for ressourcer ud af porten, og det er virkelig ikke nyttigt, når der ikke gives annoncebelønninger. 2 stjerner for kreative karakterer og kunstværker
Spillet bliver ved med at gå ned, og hvis det styrtede ned, mens du laver fangehullet, vil det stadig koste dig dungeon-billetten og ingen nytårsbelønninger? Jeg ved, at det er et nyt spil, men en gestus eller to ville være tilstrækkeligt
Jeg kan ikke klage over, at spillet lige er udkommet, og folk siger, at deres telefon er god, eller at spillet er laggy og buggy, ja, det kom lige ud, de har ting, der skal rettes, jeg er ikke generet af det, men jeg er, men Det er jeg ikke til en vis grad. Jeg skal til lvl 15, og spillet er enkelt og sjovt at spille ved ikke hvorfor folk klager over det er laggy og buggy, jeg mener bare vent og vær tålmodig, indtil de får det hele rettet. Bortset fra det er spillet godt
det har et vist potentiale, som det tutorial viser, men det har en masse fejl. i første omgang ser det ud til at være almindeligt sort. efter fem minutters ventetid viste det noget. godt det er alt, det fryser efter tutorialen...
De opkræver spillere for deres egne fejl....skamløse udviklere.
Det her er bare kedeligt og kedeligt. Kunsten og historien er bare kedelige, og gameplayet er bare generisk som enhver anden inaktiv klikker. S-karakterer er i bedste fald A- eller endda B-niveau i andre gacha-spil med hensyn til kunststil. A-karakterer ligner alle almindeligt foder. Historien er generisk og bruger 2 hele kapitler på at kæmpe mod udøde. Jeg kender ikke webtoonen, så jeg har ingen følelsesmæssig tilknytning til nogen af karaktererne, så fra et eksternt synspunkt er det forfærdeligt.
20 minutter efter at have spillet spillet har jeg oplevet 7 nedbrud. Tilkaldeanimation er også skuffende såvel som priserne. Ingen præmie for forhåndsregistrering overhovedet.